ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: 3 ΜΗΝΕΣ

ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: 120 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ

ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ:  22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 

ΗΜΕΡΑ: Δευτέρα, 5μμ.-8.00μμ.



Υπάρχει και η δυνατότητα διαδικτυακής παρακολούθησης μέσω zoom.

Για δηλώσεις συμμετοχής, στο mail: mari@sokolis.gr ή στα τηλέφωνα 2103805520 / 2103822732.

Τι σημαίνει γράφω θέατρο σήμερα; Πού διασταυρώνεται και πώς συνομιλεί με την Ποίηση, τον Κινηματογράφο και τη Λογοτεχνία;
Το Εργαστήριο Συγγραφής Θεατρικού Έργου με τον Παναγιώτη Καλυβίτη απευθύνεται σε όσες και όσους έχουν διάθεση να δοκιμάσουν τη συγγραφική τους ικανότητα στον θεατρικό λόγο, αλλά και σε συγγραφείς με κάποια εμπειρία.
Πώς μια ιδέα, μια σκέψη, μια εικόνα μπορούν να αποτελέσουν σημείο εκκίνησης; Πώς το αρχικό υλικό μπορεί να αναπτυχθεί και να μορφοποιηθεί σε έργο; Πώς η πολλαπλότητα της αφετηρίας μπορεί να απελευθερώσει την αφήγηση; Πώς αναγνωρίζουμε το πρόπλασμα, το υπέδαφος ενός έργου;
Το εργαστήριο βασίζεται στη μέθοδο του Royal Holloway University of London και του Royal Court Theater, και θα έχει πρωτίστως πρακτικό χαρακτήρα. Μέσα από δημιουργικές ασκήσεις, θα διερευνήσουμε πώς, πότε και γιατί μιλάει ένας χαρακτήρας, πώς οργανώνουμε μια σκηνή, πώς συνδέονται οι σκηνές, ποιοι είναι οι δραματουργικοί άξονες πάνω στους οποίους δομείται ένα έργο, αλλά και ποιοι είναι οι μοχλοί που δίνουν ρυθμό, ζωή, κίνηση σε μια αφήγηση.
Παράλληλα, θα μελετήσουμε και θα αναλύσουμε κλασικά και σύγχρονα έργα, ώστε να έρθουμε σε επαφή αλλά και να μάθουμε να αναγνωρίζουμε τη θεατρική «μαστορική», αποδομώντας τα, ώστε να δούμε τα υλικά , αλλά και τους τρόπους που τα συνδυάζουν δημιουργώντας την τεχνική τους. Θα δοκιμάσουμε ό,τι από αυτά μάς εμπνέει στα γραπτά μας. Ή και θα τα πετάξουμε. Επινοώντας με ελευθερία το δικό μας προσωπικό ύφος και ήθος.
Ο πειραματισμός και η διερεύνηση της υποκειμενικής έκφρασης θα αποτελέσουν τους τόπους της περιπλάνησης μας.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΥΒΙΤΗ
Απόφοιτος του Παντείου Πανεπιστημίου και της Σχολής Σκηνοθεσίας Θεάτρου Ελεύθερο Σχήμα. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο θέατρο στο Royal Holloway University of London (MA, Department of Drama & Theatre, pathway Playwriting) και στη συνέχεια στη Νέα Υόρκη, όπου διδάχτηκε την τεχνική The View Points System δίπλα στην Anne Bogart και το Siti Company, καθώς και την μέθοδο Suzuki Actors Training του Tadashi Suzuki.
Έχει εκπαιδευτεί με τους θεατρικούς οργανισμούς: Royal Court Theatre, Bred In The Bone International, Duende International Ensemble.
Έχει γράψει τα έργα: «Οι Βελόνες της Νεραντζιάς» (εκδόσεις Σοκόλη, Κρατικό Βραβείο Θεατρικού Έργου 2020), Μπλε Λιβάδι (Εκδόσεις Άπαρσις, βράβευση και παράσταση στον διαγωνισμό για πρωτότυπο σύγχρονο ελληνικό έργο (θέατρο Εμπρός & Άρτι, Μάιος 2010), Αίματα Πεύκα (2013), Tranquila (θέατρο Επί Κολωνώ, φεστιβάλ OFF-OFF 2009).
Έχει λάβει μέρος στις παραστάσεις: «Α(ν)ΤΙ» -βασισμένο στην Αντιγόνη του Σοφοκλή- (Θέατρο Ροές, 2022, Σκηνοθεσία/Δραματουργία), «Landscape Capsule» (Arc For Dance Festival, 2015, Σκηνοθεσία/Δραματουργία), «The Capital» (Siti Company - New York, 2014, Ερμηνευτής), «Το Άγγιγμα του Βυθού» του Δ. Δημητριάδη (Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών, 2013, β. Σκηνοθέτης), «Μπλε Λιβάδι» (Κnot Gallery, 2012, Σκηνοθεσία), «Yvonne Rainer’s Trio A Now» (Διδασκαλία/Χορογραφία Pat Catterson - Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, 2012, Ερμηνευτής).
Ασχολείται με την Ψυχανάλυση (Λακανικός προσανατολισμός)
ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Κρατικό Βραβείο Συγγραφής Θεατρικού Έργου 2020.

Προσφορές